Friday, December 30, 2011

BeRaT hAtI iNi~

YEEEAAHH~!! akhirnya aku diterima msuk jga ke SM Teknik.... hehehe.... 7.1.2012 ni melapor diri sdah dkat sekolah tu....hehe... =) Tpi........Aduuyyy~! ssahnya gni ni..... npa awal tul aku pindah arh.... ndak buli kah aku stay lma2x sikit kat SMK Agama Kota Kinabalu tu..... Tahun depan ndak sdah aku blajar kat sna.... 4.1.2012 tu aku urus smua surat pindah aku jak..... mna sempat lgi blajar sna...huhu.... bnyak tul knangan aku di sekolah tu.... Erti kwn yg sebenar pun aku tahu sdah semenjak aku sek0lah 3 tahun di sna....hehe.... Tpi....biarlah.... mmang aku mw pindah jga kan... awal atw lambat ttp jga aku pindah.... hehe... ='D kpada smua kwn2x yg mngenali diri aku ni, aku mw minta maap arh klw bnyak bwt slah sma kmu slama aku sek0lah di sna....mmang aku tahu, aku bnyak ksi skit hati kmu trutama dgn kwn2x lelaki aku(KAMEYAMA CREW)...... sblum PMR dlu pun, kita ada masalah kan..... mmang aku tahu kmu ndak suka sma aku.... s0rylah klw slama kta knal ni, aku ada trsalah cakap kah smpai kmu ndak suka perangai aku.... mmang aku ndak sngaja smua tu.... aku ndak berniat pun mw ksi sakit hati kmu...... Itulah nama dya MANUSIA, tidak akan terlepas dri melakukan kesalahan...... =') Tpi, kamulah kwn yg terbaik aku pernah kenal slama aku sek0lah di sana~! kenangan pahit manis bnyak tul sdah kta lalui~ hee.....


k lah... tu jak yg aku mw update hari ni.....bubye~ hehe... Last But n0t least~ sekali lgi aku mw mnta maaf arh~!! Gud Luck untuk semua kwn2x aku~!! kamulah kwn yg paling TERBAIKK~!! hehe.....

8 comments:

FarSmeera said...

jadi ?
happy lh ni mw pindah ?
erm . .
anywy. , wish u luck kt sna r . .
jgn lupa budak SMKAKK :)

KaY RuLeS said...

happy lah jga..... tpi, berat bha hati aku mw pindah dari SMKAKK....ermm... okok~! ndak jga aku lpa d0rang tu....insyaallah~! =)

Fazeera Bakir said...

Hmm , tahniah , bgus2 kau d sana ah . jan lupa rindu ak . :P

Fazeera Bakir said...

lupa , ada lagi satu . nice song . huhu . kalau ak dgr lagu ne , tringat la ak sma kau ne . huhu . TALKING TO THE MOON .

KaY RuLeS said...

okok~! hehe.... kw pun jgn lpa rindu aku~ =P jdi kw kna lah dngar ni lgu stiap hari spaya kw ingat aku...ahahaXD! =P

Princess Lalalulu said...

sdey jga la aq bca neyh.. huhu.. awl gak ko pndh ! emm.. pa2 pun.. jga dri ko bek2 d sna arh chui.. haha.. jan lpa kmi d smkakk neyh.. yaaa..h0h0

Princess Lalalulu said...
This comment has been removed by the author.
KaY RuLeS said...

jgn sdey2x bha chui...... hehe.... tulah bha..... ndak sempat lgi aku blajar sna di smakk kjap.... huhu... ya...insyaallah aku ndak kan lpa kmu di smakk chui~ kmu lah smua kwn2x yg terbaiiikk aku prnah knal~! =) tpi klw kmu lpa sdah sma aku, ndak palah.... mmang ada jga kwn aku yg lpa aku tu.... hehe... =)