Thursday, January 5, 2012

SeLeSaI jGa~! =)

Huu~ pnatnya hari ni..... mngurus smua surat perpindahan.... huhu~ 2 hari aku p SMK Agama Kota Kinabalu... 2 hari jga aku pnat... ahahaXD! tpi ndak palah.... slesai sdah kan smua..... skarang tnggal urus pendaftaran aku lgi di SM Teknik ari isnin(9/01/2012) ni.... lpas tu, aku mnjalani khidupan sperti biasa lah belajar di sk0lah..... kwn2x aku smua sdah start blajar... aku lum lgi tahu pa2x tntang subject f0rm 4 ni~ ahahahaXD!

Tdi... hari terakhir aku mngurus surat pindah tu..... bnyak tul gelagat pelajar2x f0rm 1yg tnggal h0stel ni aku nmpak..... stiap masa msti mw k0ling IbuBapa d0rang..... pastu m'nangis2x lgi tu...... ahahahaXD! besalah tu.... mcm aku jg dulu tyme f0rm 1.... tpi ndaklah stiap masa bha..... wkwkwXD! Tdi jga ada bdak2x f0rm 1 bgi salam sma aku..... d0rang ckp gini~ " AssalamualaikumBANG~" ahahahahaXD! Kik jga d0rang ni pnggil aku KumBANG tw..... start dri aku f0rm 2 lgi...asal ada f0rm 1 msuk sk0lah tu... msti cara bgi salam bgitu kunun~ ndak prnah lah aku dngar klw budak f0rm 1 ni bgi salam~ "Assalamualaikum Abang~" mw kna tgur dlu bru lah ubah~ ahahahaXD! Tpi aku ndak sruh lah d0rang panggil aku Abang.... GEELLIII!! aku dngar pnggilan tu~ ahahahahaXD! aku sruh d0rang pnggil nama aku jak..... heehee... Tadi lah hari terakhir aku dngar pnggilan Abang2x ni.... lpas ni ndak sdah~ ahahahaXD! Tadi jga hari terakhir aku jmpa kwn2x aku di sk0lah tu..... Putra f0rm 4 SMKAKK tnggal 16 org jak lgi.... aduuyyy~ sikit tul bha.... mkin pupus ptra f0rm 4 sna...ahahahaXD! Tpi, nnti ada jga plajar f0rm 4 bru yg msuk sna tu...steady jak kamu.... ramai jga tu nnti~ ahahahahaXD! k lah.... tu jak untuk hari ni..... nnti klw aku sdah msuk sk0lah bru... aku update lgi k~! =)

3 comments:

Syan_Neesa said...

dui mau mnipu bha dia sana..nda setiap masa kunun~ pdhal dia la raja menangis tym f1 dlu..hahaha =D biar la bha merasa kena pnggil "abang" bila lg mo perasan ada adik kan..sepa suru jadi anak last =p haha..

A Y A said...

Ceh- saya baca sedih jugak smbil mndangar lahu talkin to da moon kaw nih taw. Haha. All the best yaww di sana ah. Take care. Sriusly saya rindu batch saya 64 urang tuh. kini tinggal 51 jakk. huhu. rindu maw belajar sama2 , pekampungan ilmu sama2, tinggal kenangan ! :')

KaY RuLeS said...

btul lah bha tu syan_neesa,.... ahahaXD!

AYA: kw pun tke cre arh! hehe... ^_^ akupun rndu jga batch kta 64 org tu... skarang tnggal 51 sdah kan... apatah lgi ptra... tnggal 16 org jak lgi sna... huhu... ksian d0rang... lama2 pupus lah ptra f0rm 4 sna tu... ahahaXD!