Friday, December 23, 2011

TaHnIaH~ =)

Tumpang gembira aku tw tnguk surat khabar DAILY EXPRESS hari ni...... Pelajar2x SMK Agama Kota Kinabalu yg mendapat 9A tu msuk surat khabar...hehe.... Tahniah lah aku ucapkan kpada mereka kerana telah m'bnggakan sekolah dan ibubapa mereka~ hehe... =) Truskan lah usaha yg kmu ada tyme PMR ni smpai SPM nnti..... kmu lah harapan SMK Agama Kota Kinabalu pada thun 2013 nnti... =) di bawah ni adalah muka2x plajar cemerlang SMK Agama KK~ =)


TAHNIAH LAH~!! inilah pertama kali aku tng0k kwan2x aku sndiri yg msuk surat khabar.... teruskan usaha kmu arh smpai SPM 2013 nnti..... insyaallah KITA buli tu~ e'eh silap... bkan KITA... KAMU~ hehehe.... =)
k lah.... tu jak yg aku mw ckp..... bubyee~ "last but n0t least", TAHNIAH sekali lagi~!!! hehe... =)
  

4 comments:

FarSmeera said...

nong !
kw pon bley bh ! jgn mrendahkn diri jak lh... wlwpon bngga diri tu tak baek...anywy,be the best among the best :) key...
buktikn jak SPM nty...
wish u luck ;)

KaY RuLeS said...

yalah2x....hehe.... insyaallah....~ "Be The Best Among The best" kan~ ahaha...wish u luck t0~ =)

Teah Saad ! said...

hoho..makanyaa,dy mmg pintar pun >.<

KaY RuLeS said...

mnda... ahahaXD! =D