Sunday, December 18, 2011

TaKuT + BiNgUnG~

huhuhu~ tkutnya aku mw ambik result PMR 22/12/2011 ari khamis ni.... huu~ aku tkut apa yg aku target ndak tercapai.... sdahlah result UPSR aku ndak cemerlang.. tkkanlah PMR ni pun sma mcm UPSR dlu... YA ALLAH~!! tkutnya aku~!! Hilangkan lah rsa gmentar yg ada pda dri hamba mu ini ya ALLAH!! Hanya kw shaja yg berkuasa mlakukan smua itu~ YA ALLAH~ cemerlang kan lah pelajar PMR tahun 2011 ni ya ALLAH~ ammiinn..... =(

di samping aku takut ni.... aku pun pning dan bingung jga skarang mmikirkan d mna mw sk0lah taun dpan.... mw stay SMKAKK lgi kah atw pndah~?? ermmm....tpi aku ndak mw stay di SMKAKK bha...ndak aku mw ambik subjek ARAB lgi taun dpan...tkut ndak dpat aku angkat subjek tu......... lgipun tda jga bidang aku mnat sna taun dpan...huhu
Jdi.... taun dpan mmang aku mw pndah.... pndah p mna2x jak lah yg pnting ndak asrama penuh... aku ndak tahan sdah mw tnggal asrama ni taun dpan... bnyak sbb aku bnci tnggal asrama ni~ aarrrrhh!! k lah... tu jak aku mw tlis kat bl0g ni...lma sdah kan aku ndak update bl0g...ahaha... nnti lpas dpat result aku update lah lgi ni bl0g~!! =)



-----------> TAUN DPAN PINDAH~!!! hehe... =P

No comments: